.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظي جمناني با حوزه هنري مازندران

مراسم توديع محمد مهدوي جمناني رئيس حوزه هنري استان مازندران  در محل سالن اجتماعات اين اداره برگزار گرديد . 
به گزارش شمال نيوز  فلاح معاون اجرايي امور استانها و مجلس حوزه هنري کشور ضمن تقديرو تشکر از زحمات چهار ساله محمد مهدوي جمناني ، فريبرز شيريني را به عنوان سرپرست حوزه هنري استان مازندران معرفي نمود .
در ادامه مهدوي جمناني ضمن بيان شمه اي از عملکرد چهار ساله حوزه هنري مازندران و همچنين تلاشهاي انجام شده و فعاليت هاي فرهنگي و هنري صورت گرفته در جهت خدمت به جامعه فرهنگي و هنرمندان استان ، افزود : خدمت به مردم شريف استان مازندران و جامعه فرهنگي و هنري از جمله اهداف اصلي من بوده و هست و پس از اين نيز در هر سمتي که باشم با جديت تمام در همين مسير طي طريق خواهم کرد.

در ادامه فريبرز شيريني با بيان ويژگي ها و شاخصه هاي بالاي حوزه هنري استان مازندران در کشور ، توفيقات حاصله در اين مرکز را مرهون مديريت دلسوزانه و مجدانه محمد مهدوي جمناني دانست و ضمن تشکر از زحمات ايشان افزود : به دليل اهميت جايگاه و موقعيت حوزه هنري مازندران در کشور در حال حاضر سرپرستي اين مرکز به اينجانب واگذار گرديده تا به طور دقيق تر و با حساسيت بيشتري رياست اين مرکز را تعيين و معرفي نمايند .
در ادامه پرسنل و هنرمندان حوزه هنري مازندران با اهداء هدايايي از زحمات و خدمات رئيس سابق حوزه هنري تقدير و تشکر به عمل آوردند .

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.